سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ششمین مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در ایرانشهر

ششمین مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در ایرانشهر افتتاح و راه‌اندازی شد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،در دهمین روز از دهه مبارک فجر و در آیین افتتاح ششمین مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در ایرانشهر که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، رییس دانشگاه ولایت، مسوول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی و سایر مدیران و مقامات محلی برگزار شد، از این نهاد به عنوان یک نهاد علمی، انقلابی، و دانش بنیان یاد کرد که با برخورداری از نیرو‌های کیفی و کارامد و با هویتی اسلامی و الهام بخش و موثر خدمات شایان توجهی در عرصه دانشگاه‌ها و جامعه ارایه کرده است.

دکتر تاجری ضمن تبیین ماموریت‌های این نهاد انقلابی در حوزه‌های چهارگانه فرهنگ، آموزش، پژوهش و تجاری سازی علم، جهاد را نهادی دانست که برای رفع مشکلات جامعه همیشه آمادگی اجرا و انجام کار‌های گزین و بر زمین مانده را دارد.

وی خطاب به معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان گفت: هر گاه در هر زمینه‌ای به تخصصی در حوزه‌های گوناگون سلامت، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و معرفتی نیاز باشد جهاد داانشگاهی آمادگی دارد به نیکویی کار را به سر انجام برساند.

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در این آیین تاکید کرد: تفکر جهادی، نگاه علمی و باور‌های دینی و معرفتی در جهاد دانشگاهی و جهادگرانش از آنان نهاد و انسان‌هایی ساخته که همواره به تحول و شکوفایی می‌اندیشند.

دکتر تاجری افزود: اگر چه که فضا‌های کاری و فیزیکی جهاد کوچک است، اما نگاه جهادگرانش به وسعت خدمت رسانی به مردم محروم به مراتب بلند‌تر است.

انتهای پیام/گ

افتتاح مرکز جهاد دانشگاهی در ایرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رئیسی
۲۲:۰۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام علیکم.چه دوره هایی برگزارمیشه؟