سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از ورود ۹۱۸ میلیارد ریال کالای ممنوعه و قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۹۱۸ میلیارد ریال کالای ممنوعه و قاچاق در ۱۰ ماهه ابتدای سال توسط کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: در اجرای طرح‌های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان سیستان و بلوچستان، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در ۱۰ ماهه اول سال ۹۶، موفق به کشف انواع کالای قاچاق و ممنوعه به ارزش ۹۱۸ میلیارد ریال شدند.

سردار قنبری با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۲۵ فقره پرونده بالای ۵ میلیارد ریال در حوزه قاچاق کالا داشتیم. همچنین در ۱۰ ماهه گذشته سال جاری ۶ هزار و ۱۲۴ پرونده در مراکز مشاوره کلانتری‌ها و مرکز مشاوره آرامش مورد رسیدگی قرار گرفته که بیش از ۸۰ درصد آن‌ها منجر به سازش بین طرفین شده است.

سردار قنبری با اشاره به دستگیری ۴۶۵۱ قاچاقچی کالا، ادامه داد: بنا به نظر کارشناسان از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کشفیات ۹۱۸ میلیارد ریالی کالای قاچاق بوده ایم.

وی با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها در ۱۰ ماه گذشته، افزود: با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران انتظامی این فرماندهی موفق به کشف ۷ هزار و ۹۱۶ فقره انواع سرقت شده اند.

سردار قنبری ضمن اشاره به کشف سوخت قاچاق در این بازه زمانی، ادامه داد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان ۶ میلیون و ۷۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه گفت: امنیت مطلوبی را در استان شاهد هستیم و امیدواریم با افزایش اجرای طرح‌های انتظامی، شاهد افزایش بیشتر امنیت در سیستان و بلوچستان باشیم.

انتهای پیام/گ

جلوگیری از کالای قاچاق به سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.