سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه‌کننده «عرق سرد» هم به آرای مردمی جشنواره فجر اعتراض کرد

داوری گفت: به نحوه اعلام آرای مردمی این دوره از جشنواره اعتراض دارم و این اعتراض را به خانه سینما هم اعلام كرده‌ام.

مهدی داوری تهیه کننده سینما و فیلم سینمایی «عرق سرد» در خصوص آرای مردمی فیلم های جشنواره فیلم فجر 36 و نحوه پیشبرد کارها از سوی خانه سینما و حواشی آن در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما به نحوه اعلام آرای مردمی این دوره از جشنواره اعتراض داریم و به شخصه این اعتراض را به خانه سینما هم اعلام كرده ام.

وی افزود: روند رأی گیری به نحوی اطلاع رسانی شده كه انگار مسابقه به صورت حذفی است و فیلم ها یكی یكی از گردونه مسابقه حذف می شوند.

داوری ادامه داد: متاسفانه نحوه رای‌گیری این دوره هم دارای اشكالات زیادی است و به نظر می آید این نوع رای گیری و اعلام آراء منصفانه نیست و به نفع چند فیلم خاص تموم می شود.

این تهیه کننده اظهار داشت: آقایان باید دست به اعلام عمومی و اطلاع رسانی گسترده بزنند كه مسابقه حذفی نیست و این نوع اطلاع رسانی را متوقف كنند.

داوری در پاسخ به این سوال که آیا جوابی از سوی خانه سینما دریافت کردید، بیان کرد: خیر،اما آقای آشتیانی تماس گرفت و گفت جزئیات را روی سایت اعلام می كنیم.

گفتنی است؛ متن نامه مهدی داوری خطاب به خانه سینما به شرح زیر است:

جناب آقای شاهسواری
مدیریت محترم خانه سینما

با سلام و عرض ادب
با توجه به شائبه های پیش آمده در مورد آرای مردمی و نحوه اعلام آن، خواهشمندم در مورد فیلم «عرق سرد» به كارگردانی سهیل بیرقی و تهیه كنندگی اینجانب آمار آرای مردمی و جایگاه این فیلم در برابر بقیه فیلم های بخش مسابقه را به تفكیك روز اعلام فرمایید.

در ضمن كماكان به نحوه اطلاع رسانی عمومی آرای مردمی به شكل كنونی كه به اعتقاد اینجانب به جهت گیری اذهان عمومی به سمت چند فیلم خاص كمك شایانی می نماید، اعتراض داشته و خواهان تصحیح آن هستم.

مهدی داوری/ تهیه كننده

 

انتهای پیام/

اعتراضات دنباله دار به آرای مردمی فیلم فجر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.