سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن تولدی از جنس مهربانی

خیر زنجانی بادعوت از ۲۷ یتیم تحت حمایت جشن تولد خودرا به جشن انقلاب پیوند زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت خیران و حامیان در برنامه‌های اجرایی این نهاد گفت: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان منابع قابل‌توجهی برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تأمین می‌شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضرهیجده هزارو ۸۸۷ حامی حمایت معنوی سه هزارو ۱۴۸ یتیم و فرزندمحسنین را برعهده دارند افزود:در استان زنجان بطور متوسط هریتیم دارای ۱۰ حامی است که ماهیانه بطور متوسط ۲۸۰ هزار تومان به حساب ایتام واریز می‌شود .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:فرهنگ احسان ونیکوکاری باید از دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود تا این فرهنگ دربزرگسالی دربین آن‌ها نهادینه شود وامیدواریم باتوسعه طرح‌های نیکوکاری شاهد حضور و مشارکت بالای مردم درفضای نیکوکاری باشیم.

گفتنی است: در پایان این جشن تولد خیر نیکوکار به کلیه ایتام یک دست کاپشن به ارزش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وبرای هربک از ایتام دختروپسرهدیه جداگانه اهداءو کیک تولد خودرا بین ایتام تقسیم کرد.

انتهای پیام/ن
 
 

جشن تولد خیر زنجانی با حضور ایتام تحت حمایت کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.