سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت نماینده ولی فقیه در فارس برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در پیامی از مردم استان فارس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با صدور پیامی از مردم استان فارس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است: بار دیگر حماسه یوم الله ۲۲ بهمن و حضور مردم فرا رسید و شما امت قهرمان و شهید پرور و ولایت مدار فارس خود را برای حضوری عظیم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن آماده می‌کنید. اینک که سی و نه سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و استقلال آن به رهبری خمینی کبیر (ره) می‌گذرد همچنان شاهد خنثی شدن توطئه‌های شوم نظام سلطه و استکبار جهانی هستیم و عزم جدی مردم رشید ما در پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی همچنان مشهود است.

اهالی محترم سومین حرم اهل بیت (ع) قریب پانزده هزار شهید گلگون کفن استان، نشان از عزت و شرف و ایستادگی شما مقابل کفر جهانی است. ایران اسلامی بر خود می‌بالد و تعصب ملی و مذهبی شما را در نگاهبانی از ولایت مطلقه فقیه و نصب العین قرار دادن، فرامین فرماندهی کل قوا می‌ستاید.

مردم فهیم استان فارس امروزه دولت‌های به اصطلاح متمدن و مدعی دموکراسی جهان، به همراه برخی سران مرتجع دول اسلامی با ابزار حقوق بشر آمده اند تا تروریست را در منطقه ترویج نمایند و ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام را هدف قرار دهند. پس همانند گذشته با انسجام و همدلی، و وحدت کلمه بار دیگر به میدان عمل خواهیم آمد. می‌آئیم و مدعیان دروغین و دشمنان قسم خورده ایران را به خاک مذلت می‌نشانیم. وعده ما روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ در جای جای ایران اسلامی و استان فارس.

انتهای پیام/ن

دعوت از مردم فارس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

برچسب ها: دهه فجر ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.