سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ملت ایران نسبت به تحرکات پشت صحنه دشمن آگاه است/22 بهمن به صحنه بر خاک کوبیدن دماغ آمریکا تبدیل می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت سربلند ایران نسبت به پشت صحنه تحرکات دشمن کاملا آگاه است و می‌دانند چگونه رفتار کنند.

آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه همواره پشتوانه اصلی اقتدار و عزتمندی نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: به طور قطع بدون حضور مردم اصل انقلاب محقق نمی‌شد و هیچ اقتداری هم برای آن به دست نمی‌آمد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات‌ها و راهپیمایی 22 بهمن همواره سرنوشت ساز بوده است، افزود: ایران اسلامی همواره در معرض تهدید دشمنان قرار دارد.

آیت‌الله حیدری اضافه کرد: دشمنان جرئت تهدید نظامی ندارند به همین دلیل هجمه در بخش‌های دیگر از جمله اقتصادی، فرهنگی و... را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: ملت سربلند ایران در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی نسبت به پشت صحنه تحرکات دشمن کاملا آگاه است و می‌دانند چگونه رفتار کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 22 بهمن امسال همچون سال‌های گذشته صحنه بر خاک کوبیدن دماغ آمریکای جنایتکار خواهد بود و ملت با هوشمندی به ندای رهبر خود لبیک خواهند گفت.

آیت‌الله حیدری به آثار و برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت وقوع انقلاب تحولات زیادی در ابعاد مادی و معنوی زندگی ملت ایران به وجود آمد.

وی با بیان اینکه نظام سیاسی ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، پادشاهی و موروثی بود، تصریح کرد: قبل از انقلاب مردم ایران هیچ نقشی در تعیین کارگزاران نداشتند و دست نشانده‌های دیکتاتور و خودباخته در برابر بیگانه، به وسیله آمریکایی‌ها سرکار می‌آمدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری  تاکید کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران متکی به واردات بود و در زمینه تکنولوژی، صنعت و علم هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم اما امروز به برکت انقلاب در بهترین رتبه‌های علمی و فناوری قرار داریم.

آیت‌الله حیدری اظهار کرد: قبل از انقلاب شهرها و روستاهای کشور هیچ امکاناتی نداشتند حتی مردم آب آشامیدنی نداشتند، بهداشت هم در وضعیت فجیعی قرار داشت اما بعد از انقلاب روستاها دارای آب، برق، گاز، جاده و ... شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، اخبار سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.