سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، مردم این استان را برای حضور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد جمشیدی در پیامی مردم شریف چهارمحال و بختیاری را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است: «انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده مردم از بند استبداد و استعمار و تأمین‌کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آن‌ها باشد.

۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

اکنون با گذشت ۳۹ سال از روز‌های آغازین این حرکت بالنده، دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در مقابل عزت و اقتدار آن‌ها سر تعظیم فرود آورده‌اند.

از عموم مردم ایران دعوت می‌شود که با هدف پاسداری از انقلاب خود بار دیگر به خیابان‌ها بیایند و با حضور یکپارچه و با شکوه خود به تحکیم انقلاب مدد رسانند.»

راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ و همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۲ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/ف

دعوت برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.