سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهارمحال و بختیاری:

طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر در یک نگاه

طرح‌های قابل افتتاح و بهره برداری استان چهارمحال و بختیاری در دهه مبارک فجر را در این بسته خبری ببینید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از استانداری چهارمحال و بختیاری: همزمان با دهه مبارک فجر امسال، در مجموع ۳۳۲ پروژه عمرانی، صنعتی و خدماتی با اعتباری افزون بر چهار هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

این طرح‌های قابل افتتاح و بهره برداری را به تفکیک شهرستان‌های ۹ گانه استان در تصویر زیر ببینید:

 
این تعداد شامل بهره برداری از ۲۸۰ پروژه عمرانی، صنعتی و خدماتی ملی و استانی با صرف مجموع سه هزار و ۹۴ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال اعتبار و کلنگ زنی ۵۲ پروژه با ۹۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار است.

۶۸ طرح از این تعداد با ۷۴۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان شهرکرد، ۳۳ طرح با ۱۷۶ میلیارد ریال مربوط به شهرستان اردل، ۴۹ طرح با ۷۱۳ میلیارد ریال مربوط به شهرستان بروجن، ۱۳ طرح با ۴۵ میلیارد ریال مربوط به شهرستان بن، ۱۶ طرح با ۱۵۹ میلیارد ریال مربوط به شهرستان سامان، ۳۷ طرح با ۲۲۸ میلیارد ریال مربوط به شهرستان فارسان، ۳۸ طرح با ۵۴۳ میلیارد ریال مربوط به شهرستان کوهرنگ، ۲۸ طرح با ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان کیار و ۴۸ طرح با یک هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال مربوط به شهرستان لردگان می‌باشد.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.