سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 79 طرح عمرانی و اقتصادی در فاروج

با حضوراستاندار خراسان شمالی 79 طرح در شهرستان فاروج بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ 79 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان فاروج با صرف 293 میلیارد و 20 میلیون ریال اعتبار به مناسبت دهه مبارک فجر امروز با حضور استاندار خراسان شمالی و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

استاندار خراسان شمالی در آئین افتتاح این طرح در روستای استاد شهرستان فاروج با گرامیداشت دهه فجر گفت: در این شهرستان به طور میانگین هرسال 228 طرح در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده که نسبت به دولت گذشته 56 درصد رشد داشته است.

صالحی افزود: میزان اعتبارات در دولت تدبیر و امید برای این شهرستان به 22 میلیاردو 32 میلیون تومان رسیده است که در مقایسه با دولت پیشین، 229 درصد رشد داشته است.

وی گفت: توسعه استان به توسعه پایدار روستاها وابسته است و این توسعه بعد از تامین زیرساخت های نخست همچون برق، آب، گاز و .. قابل برنامه ریزی است.

وی ایجاد روستای بدون بیکار و سبز را در همین راستا عنوان کرد و گفت: در شهرستان فاروج روستای جعفرآباد و خبوشان به ترتیب تا هفته دولت سال آینده باید به مرحله بدون بیکار و سبز برسند.

هادی رجائی نیا فرماندار شهرستان فاروج گفت: این شهرستان در حوزه های مختلف طرح های عمرانی به شاخص ها نزدیک یا حتی فراتر رفته است.

وی با بیان اینکه در سال آینده جشن پایان گازرسانی در روستاهای بالای 20خانوار شهرستان فاروج برگزار می شود، افزود: در دهه فجر امسال هم 7 طرح با اعتبار70 میلیارد ریال آغاز می شود.

فرماندار فاروج گفت: در تامین آب شرب شهری به شاخص 100 ودر روستایی به 77درصد رسیده ایم و در تلفن همراه هنوز 35 روستای شهرستان محروم است.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح های شهرستان فاروج

 

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.