سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاستی ها را باید با مشارکت مردم حل کنیم

استاندار کرمان گفت: کارنامه قابل قبولی داریم البته این دلیل نمی شود که کاستی ها را نادیده بگیریم کاستی ها را نیز باید با مشارکت مردم حل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در برنامه " رادیو انقلاب" گفت: این انقلاب را مردم بوجود اوردند و تصاویرش هم موجودست و جوانان میتواند ببینند .


وی با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی انقلابیم که نزدیکِ ده سال آن در جنگ بودیم و کارنامه انقلاب را باید در سی سال بررسی کرد تصریح کرد: امروز که همه دنیا نگاه میکنند ببینند که 22 بهمن مردم چطورحضور می یابند ، باید با مردم صادقانه حرف بزنیم وآنها را در جریان امور قرار بدهیم ؛ ما نیازمند به حضور فعال مردم برای دفاع از انقلاب و نظام شان هستیم.


وی خاطر نشان کرد: کشورهای منطقه تابلویی پیش روی ما گذاشتند که اگر ما انسجام داخلی را حفظ نکنیم و حضور فعال نداشته باشیم سرنوشتی بهتر از سوریه و عراق و مصر و تونس و بنگلادش و افغانستان و پاکستان نخواهیم داشت .


استاندار کرمان جوانان کرمانی را به مطالعه ی وضعیت استان ، قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرا خواند و افزود: جوانان ببینند چه صنایعی داشتیم و امروز چه صنایع و پیشرفتهای داریم و در حال حاضر هم که کرمان پایلوت اقتصاد مقاومتی است ، نشان میدهدکرمان و سرمایه اجتماعی آن میتواند در سطح ملی تاثیر گذار باشد و حکومت مرکزی را با ظرفیت هایش همراه کند .

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.