سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ملکشاهی:

پیروزی انقلاب ملت را از دستان استکبارگران نجات داد

خطیب جمعه شهرستان ملکشاهی،با تبریک دهه مبارک فجر وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویوم الله ۲۲ بهمن گفت:پیروزی انقلاب اسلامی در این تاریخ یه نکته عطف مهمی در دنیاست ویک تاثیر بسیار بزرگی در دنیا قرار داده است ودراینروزنورعظیمی،درخشید،وملت وکشورمان را از دست ظالمان واستکبارگران وچپاولگران نجات داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت السلام امینی گفت:سکان این نور امام راحل بود که مردم را از غفلت دراورد و به جنگ حاکمان وظالمان رفت وثمره ان پیروزی انقلاب اسلامی بود که امروز این انقلاب در دنیا چنان میدرخشد که برای دشمنان باور کردنی نیست .

وی افزود:امروز عزت ایران در جهان مثال زدنی است ومستعمره هیچ کشوری نیست ود پیشرفت در دنیا داریم در فناوری نانو وهوافضا وهمه عرقه ها رقابت خوبی داریم اینها به برکت انقلاب است .

حجت السلام امینی گفت: روز ۲۲بهمن روز حضور پرشور وحماسی مردم است وامسال همه مردم بخصوص مردم ولایت مدار شهرستان ملکشاهی نسبت به سالهای گذشته حضور چشم گیر تری دارند

وی در پایان به مطالبات مردم در شهر ارکواز اشاره کرد وافزود: شهردار ارکواز باید از اولیت های خود را راه اندازی یه بازار چه بزرگ قرار دهد وما شاهد این بازارچه در کوتاهترین زمان باشیم .

انتهای پیام/اس

تاثیر بسیار بزرگ انقلاب اسلامی بر دنیا

 

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.