سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تلاش 3قوه برای ریشه کنی فساد

امام جمعه مهران گفت: با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع همافران باید سه قوه تلاش خود را برای ریشه کنی فساد به انجام برسانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام زمانی موسوی  در خطبه هی این هفته نماز جمعه گفت: امروز این واقعیت را در لسان مقام معظم رهبری می شنویم که در بحث عدالت اجتماعی کم کار بوده ایم.
وی اظهار کرد: ما در زمینه عدالت اجتماعی عقب مانده ایم و مسولان باید در این زمینه بیش از بیش تلاش کنند.
خطیب جمعه مهران ادامه داد: نکته بعدی در سخنان مقام معظم رهبری این بود که باید مشکلات مردم عملی برطرف شود و تنها به شعار اکتفا نشود .
وی با اشاره به اقدام شرکت سامسونگ در خصوص عدم تحویل هدایا به ورزشکاران ایرانی به بهانه تحریم گفت: اقدام تحقیر امیز شرکت سامسونگ را محکوم میکنیم که چرا باید این شرکت این چنین جسارتی را بخرج دهد از ناحیه ی وزارت خارجه تذکراتی داده شده است ولی،این کافی نیست.
امام جمعه مهران افزود:اگر ما به خرید کالای ایرانی رغبت نشان دهیم این شرکتها چنین گستاخی انحام نخواهند داد واینجا نقش اقتصاد مقاومتی به خوبی روشن میشود.
وی از سخنان ریاست محترم جمهوری در بحث امنیت تشکر کرد و گفت: ما اینچنین رئیس جمهوری میخواهیم که خط قرمزهای نظام را رعایت کند.
حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: البته انتقاد از ریاست جمهور نیز در بحث اولویتهای مشکلات مردم وارد،است که مردم از مشکلات اقتصادی رنج میبرند.
خطیب جمعه مهران به راه نرفتن فرماندار یکی از شهرستانهای استان ایلام بروی پرچم اسرائیل و آمریکا نیز انتقاد کرد و گفت: یکی از فرمانداران استان از گذاشتن پا روی پرچم امریکا و اسرائیل امتناع ورزیده است این واقعا یک خطری است از استاندار محترم میخواهیم برخورد قاطع داشته باشد.
امام جمعه مهران در پایان با اظهار تاسف از افتتاح برخی پروژه های تکراری در شهرستان مهران گفت: از افتتاح چندین باره پروژه ها در سطح شهرستان اظهار تاسف میکنم واین زیبنده دهه فجر نیست بالاترین خدمت به مردم مهران در دهه فجر اصلاح قبوض برق و اصلاح تعرفه ان است ولازم نیست که حتما پروژه ای افتتاح شود.

انتهای پیام/اس

ضرورت تلاش 3 قوه برای حذف فساد

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
خداقوت به خادمان مردمی