سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از مهم‎ترین برنامه‌ها در چهارمحال و بختیاری است:

تضمین امنیت سرمایه گذاری در راستای توسعه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تضمین امنیت سرمایه گذاری از مهم‎ترین برنامه‌ها برای توسعه این استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی همزمان با دهه مبارک فجر در جمع مردم شهرستان فارسان تأکید کرد: دولت علاوه بر این مبلغ هزینه جاری، سالانه ۶ هزار میلیارد ریال در حوزه عمرانی چهارمحال و بختیاری از جمله راه ها، بهداشت، درمان، آموزش و مدرسه سازی هزینه می‌کند.

وی افزود: اعتبارات دولتی پاسخگوی رفع مشکلات کنونی نیست و برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای در بخش‌های مختلف، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین بهره مندی از توان بخش خصوصی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: تضمین امنیت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری یکی از مهم‎ترین برنامه‌های مسئولان ارشد استان به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این استان است.

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان فارسان با ۱۳۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی مستقیم ۶۵ نفر بهره برداری و عملیات اجرایی ۷ طرح جدید با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی آغاز شد.

فارسان با ۹۵ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ش

هزینه سالانه ۲۰ هزار میلیارد ریالی دولت در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.