سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالح الصماد: توطئه ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن نقش بر آب شد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به ناکامی رژیم سعودی و مزدورانش برای اشغال صنعا و استان‌های الحدیده و صعده، بر لزوم آغاز مرحله جدیدی از مقابله با متجاوزان تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، صالح الصماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، رئیس شورای عالی سیاسی یمن طی سخنانی در مراسم فارغ‌التحصیلی داوطلبان دوره‌های نظامی با اشاره به ناکامی رژیم سعودی و متحدانش برای اشغال صنعا و استان‌های الحدیده و صعده بر لزوم آغاز مرحله جدیدی از مقابله با متجاوزان تأکید کرد.

 صالح الصماد که فرمانده کل نیرو‌های مسلح یمن نیز است دیروز در رزمایش نمادین نیرو‌های امنیت مرکزی یمن و مراسم فارغ التحصیلی داوطلبان دوره‌های نظامی گفت: «ما اکنون باید مرحله جدیدی از رویارویی را با متجاوزان و مزدوران آن‌ها آغاز کنیم. قدرت آنان تحلیل رفته است و نیرو‌ها و مزدورانشان به قتل رسیده اند و جنگ افزا‌های آنان به دست همرزمان شما منهدم شده است؛ از این رو میدان و صحنه نبرد‌ها باید شاهد افزایش رویارویی باشد. متجاوزان و مزدوران شان مثل ما نیستند، آن‌ها آرمان ندارند و دارای هیچ انگیزه‌ای برای حرکت و اقدام نیستند جز اموال و پول‌هایی که با خون شهدای ما آغشته شده است».

الصماد در ادامه افزود: «متجاوزان و مزدوران آن‌ها در طول بیش از یک سال گذشته مشغول آماده سازی نظامی بودند، آن‌ها به حمله به پایتخت و اشغال بندر الحدیده، جوف و صعده همزمان با تحولات فتنه در دسامبر گذشته امید داشتند، اما همه امید‌های آن‌ها به یاس تبدیل شد و همه نقشه‌های شان نقش بر آب شده است».

انتهای پیام/

تأکید صالح الصماد بر لزوم آغاز مرحله جدیدی از مقاومت یمنی‌ها علیه ائتلاف متجاوز سعودی

برچسب ها: عربستان ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.