سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط شاخص سهام در بورس آسیا

به دنبال سقوط آزاد شاخص سهام در بورس نیویورک، ارزش سهام در بازار‌های بورس آسیا نیز با کاهش شدیدی روبرو شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بلومبرگ، بورس نیویورک در پایان معاملات روز پنجشنبه به وقت آمریکا، تجربه وحشتناکی را پشت سر گذاشت و به شدت سقوط کرد. به دنبال این امر، امروز شاخص سهام در بازارهای بورس آسیا نیز در ساعات شروع فعالیت بورس آسیا، به شدت سقوط کرد.

شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با دو ممیز پنجاه و شش صدم درصد کاهش معادل پانصد و پنجاه و نه ممیز پنجاه و چهار صدم واحد کاهش به بیست و یک هزار و سیصد و سی و یک ممیز سی و دو صدم رسید. شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ نیز با دو ممیز شصت و هفت صدم درصد کاهش معادل هشتصد و یازده ممیز هشتاد و شش صدم واحد کاهش به بیست و نه هزار و ششصد و سی و نه ممیز چهل و یک صدم رسید.

بورس استرالیا وضعی همانند هنگ کنگ داشت بطوری که شاخص سهام اس اند پی دویست در بورس سیدنی با یک ممیز سی و هفت صدم درصد کاهش معادل یکصد و نود و شش ممیز چهل و پنج صدم واحد کاهش به پنج هزار و هفتصد و بیست و یک ممیز سی و هفت صدم واحد رسید. شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی نیز با دو ممیز بیست و یک صدم درصد کاهش معادل یکصد و سی و پنج ممیز چهل و هشت صدم واحد به دو هزار و سیصد و بیست و یک ممیز شصت و هفت صدم واحد رسید.

 

انتهای پیام/

کاهش شدید ارزش سهام در بورس آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.