سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن رضایی:

انقلاب اسلامی ریشه در حدیث گوهربار سلسله الذهب دارد

محسن رضایی با انتشار قسمتی از متن سخنرانی امروز خود صفحه اینستاگرامش را به روزرسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز ١٩ بهمن در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در  اولین یادواره شهدای کردستان و سالگرد سردار شهید محسن قاجاریان که در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور برگزار شد به سخنرانی پرداخت. وی در این سخنرانی به این نکته اشاره داشت که  انقلاب اسلامی ریشه در حدیث گوهربار سلسله الذهب دارد. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همین زمینه پستی را در اینستاگرام به موضوع سخنرانی خود اختصاص داد و از رمز انقلاب «لااله الا الله» نوشت:
"اسم رمز انقلاب با حدیث امام رضا (ع).
سال ٥٣ تازه از زندان آزاد شده بودم. در زندان، انحرافات منافقین و مارکسیست‌ها را از نزدیک دیده و از این موضوع اندوهگین بودم.
تصمیم گرفتیم اصطلاحات اسلامی را وارد ادبیات مبارزه کنیم. به همین منظور، نام خانه‌های امن را با الهام از حدیث سلسله الذهب، «حصن» گذاشتیم. این حدیث نورانی را امام رضا (ع) در نیشابور فرموده و گویی بشارت داده اند که روزی در این کشور، انقلابی توحیدی بر پا خواهد شد؛ انقلابی که از کلمه «لااله الا الله» سرچشمه گرفته و انقلابی صرفا سیاسی، قومی یا منطقه‌ای نیست."
از سخنان دکتر محسن رضایی در یادواره شهدای نیشابور، ٩٦/١١/١٩



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.