سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشگامی دانشگاه پیام نور فارس در جذب اعتبارات عمرانی

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: این دانشگاه تمام بودجه تخصیص یافته در سال ۹۵ و ۹۶ را به طور کامل جذب کرده و از نظر میزان اعتبارات جذب شده در کشور رتبه نخست را دارا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرسول قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی این دانشگاه، گفت: در ۲ سال گذشته، ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای دانشگاه پیام نور فارس تخصیص یافته و به طور کامل جذب شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون هشت طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور فارس با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شده که افتتاح زمین چمن دانشگاه پیام نور شیراز یکی از این طرح‌ها است.

قرائتی ادامه داد: تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده و حدود ۹۵ میلیون تومان دیگر نیز برای تاسیسات جانبی این مجموعه مانند نورپردازی، سکو و رختکن تامین شده است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از ابتدای مهرماه امسال آغاز و ابعاد زمین چمن این مجموعه نیز ۲۰ در ۵۰ متر مربع در نظر گرفته شده و همچنین عملیات اجرایی ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه مرکز شیراز نیز در دهه فجر به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع در چهار طبقه آغاز شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان فارس هم اینک حدود ۴۲ هزار دانشجو، ۷۰۰ کارمند، ۲۴۰ عضو هیات علمی و حدود ۲ هزار مدرس مدعو دارد.
انتهای پیام/ر

افتتاح زمین چمن مصنوعی در دانشگاه پیام نور فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.