سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۰۹ کیلوگرم تریاک/ تریاک جاسازی شده در بطری‌های نوشابه توقیف شد

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از کشف ۱۰۹ کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در راستای اجرای طرح شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس به شیراز، به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۷۰ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بطری‌های نوشابه جاسازی شده بود، کشف و یک نفر قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران از دپو مقداری مواد مخدر در بیابان‌های اطراف لارستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و یک نفر قاچاقچی که مالک بار بود با مشاهده ماموران اقدام به تیر اندازی کرد که در نهایت در مقابل آتش پر حجم ماموران به سمت کوه‌های اطراف متواری شد.

سرهنگ دیندارلو اضافه کرد: ماموران در بازرسی از محل دپو، موفق به کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک شدند.

فرمانده نیروی انتظامی لارستان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر قاچاق در لارستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.