سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله به پرسنل شرکت هواپیمایی تابان به علت تاخیر در پرواز

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان در خصوص حمله به پرسنل این شرکت به علت تاخیر در پرواز تهران - بوشهر توضیحاتی ارائه داد.

فروغ جعفرزاده مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تاخیر پرواز 6301 تهران به بوشهر بیان کرد: پرواز تهران به بوشهر قرار بود تا ساعت 15:45 دقیقه انجام شود که به علت بروز نقص فنی این پرواز به تاخیر افتاد؛ هم اکنون پرسنل فنی در حال بررسی و رفع مشکل هستند تا این پرواز به زودی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ضرب و شتم رئیس ایستگاه این شرکت توسط مسافران صحت ندارد اظهار کرد: یکی از پرسنل ایستگاه این شرکت هواپیمایی مورد حمله یکی از مسافران قرار گرفته بود که هم اکنون مشکل خاصی وجود ندارد و کادر حاضر در فرودگاه وضعیت را به شرایط عادی و آرامش باز گردانده اند.

جعفرزاده تصریح کرد: ترمینال 4 توسط مسافران این پرواز بسته نشده بلکه افراد درصدد ایجاد خلل در پرواز دیگری بودند که کادر فرودگاه از این امر جلوگیری کردند.

انتهای پیام/

تاخیر در پرواز عامل درگیری مسافران و پرسنل شرکت هواپیمایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
هيچ مسافرى در مقابل تاخير يا لغو پرواز هواپيما حق اعتراض ندارد. اين در پيمان ورشو امده است. و اين مقرر شده تا هيچ ايرلاني در كار رفع نقص فنى يا جوى " عجله " نداشته باشد و پرواز نا درست نا مطمئن صورت نگيرد و جان مسافرين به خطر نيافتد.
اما داستان تابان و چند ايرلاين مشابه داستان اسفناك ديگرى است كه هر كدام با خريدن يا اجاره كردن ٢ يا٣ فروند هواپيماى از رده خارج بطور دايم جان مردم را بخطر انداخته اند.
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
تا کی باید شاهد تاخیر پروازها باشیم
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
خوب کاری کرده حمله کرده
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
دستشون درد نکنه حق با مردمه
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
دستشون درد نکنه حق با مردمه
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
مامشهدیا میگیم ... سوارشیم بهتراست تا با تابان بریم
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
عجب
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
پيغامي براى وزير محترم راه و ترابرى
اين شركت هاى هواپيمايي متفرقه را جمع كنيد روزى مصيبت ايجاد ميكنند
ايران اير - ماهان و اسمان همين ٣ تا براى مملكت ما كافى است همين ها را حفظ و تقويت بقيه را تدريجا منحل كنيد.
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
هواپیما دست دوم خریدن همین مشکلات رو داره
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
همانطور که شرکتهای هوایی از کمترین سود در ایام پیک و غیر پیک نمیگذرند موظفند به فکر جایگزین پرواز در این شرائط نیز باشند
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
وقتی قانون کاری نمیکنه مردم وارد عمل میشن
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
ملت ووروانی کردین بااین بی مدیریتی
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
از بس پول میگیرین وخدماتتون ضعیفه
آقای مهدی عابدیان زیدی
۰۱:۰۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
آسمان شمال ایران از خراسان رضوی تا آذربایجان غربی هیچ گاه باعث آن نمی شود موتور هواپیما در فصل زمستان یخ بزند . خط رفت وآمد هواپیما ها از این مسیر باشد. واین خط رفت و آمد رایگان است
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
خخخخخخ .دمشون گرم!
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
دمشون گرم
rasool1
۰۰:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
کاش همین ایرلاین تابان رو منحل میکردن
چقدر آدمهای بی ادب و بی مسئولیتی داره
نشد یک بار پروازهاش سر وقت باشه و یک بار کارکنانش با ادب باشن
من عجیب خاطرات تلخی باهاشون دارم
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
منم همین طور
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
برای چی اینکارو کردن
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
چطور شد تا خبری میشه بلیطهارو چند برابر میکنند و قیمتها رو افزایش میدن ولی واسه تاخیرها هیچ برنامه ندارن.
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
بابا چه خبر همیشه تاخیر نشد ما یبار یه پرواز بدون تاخیر داشته باشیم
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
مداوم مردم سر کار میزارن....
ای بابا یعنی چی
نقص فنی نقص فنی
..تو ک نقص داری چرا بلیط میفروشی....