سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل دادگستری کرمان از نزدیک به مشکلات مردم جیرفت و عنبرآباد رسیدگی کرد

رییس کل دادگستری کرمان و جمعی از معاونین طی سفری دو روزه به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از نزدیک به مشکلات قضائی این دو شهرستان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یدالله موحد رییس کل دادگستری کرمان  با حضور در دادگستری شهرستان جیرفت طی ملاقاتی 6 ساعته با مردم از نزدیک به درخواست های 174 نفر از مردم جنوب استان رسیدگی کرد و در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر کرد.

بعد از آن راهی شهرستان عنبرآباد شد و در ملاقاتی صمیمانه با قضات دادگستری شهرستان به مشکلات و درد و دل های آنها گوش داد و سپس از شعب دادگستری عنبرآباد بازدید کرد.

سپس رییس کل دادگستری استان کرمان با حجت الاسلام سعادت ‌فر امام جمعه شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کرد.

موحد در این دیدار گزارشی از وضعیت دادگستری کل استان، عملکرد شوراهای حل اختلاف استان و وضعیت پرونده های دادگستری استان ارائه کرد.

امام جمعه جیرفت با تاکید براهمیت نقش قانون در سیستم اجرایی کشور اظهار داشت:اخلاق مسیر اجرای قانون را تسهیل می کند.

حجت الاسلام سعادتفر باتوجه به نقش تکریم ارباب و رجوع اظهار داشت:باید مردم را به نظام، انقلاب و ولایت دلگرم کنیم و راه حل آن مردم مداری است.

در روز دوم سفر رییس کل دادگستری استان کرمان ابتدا در راستای حفظ حقوق شهروندی و سیاست های عالی دستگاه قضائی در خصوص کاهش جمعیت کیفری از بندهای زندان شهرستان جیرفت بازدید کرد و سپس به صورت حضوری با مددجویان زندان به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات کرد و در جهت حل و فصل مسائل مطرح شده زندانیان دستور مساعد قانونی صادر کرد.

موحد سپس از شعب دادگستری شهرستان جیرفت بازدید نمود و عملکرد شعبات دادگاه و دادسرا را مورد ارزیابی قرارداد و بر افزایش نقاط قوت و رفع نقاط ضعف تاکید کرد.

وی سپس در جمع قضات و کارکنان اداری شهرستان جیرفت اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران می باشد و 22 بهمن روز حماسه، انسجام و وحدت ملت ایران است.

موحد در پایان با کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و نایب نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دیدار و در خصوص مشکلات قضائی جنوب استان تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ی

دیدار رییس دادگستری با مردم جیرفت و عنبرآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.