سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال 1525 اثر به دبیرخانه جشنواره هنر ماندگار در همدان

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از ارسال یک هزار و 525 اثر در هفت رشته اصلی به دبیرخانه جشنواره «هنر ماندگار» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی بقایی،معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در آیین اختتامیه جشنواره «هنر ماندگار» با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی محصول خدمت ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز رونمایی از تقریظ‌های مقام معظم رهبری در چهار کتب دفاع مقدس نویسندگان همدانی عنوان کرد: حضرت آقا در تقریظ‌های خود خانم ضرابی زاده و سردار حسام را ستارگان اقبال استان همدان معرفی می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: سال گذشته در 20 بهمن ماه تقریظ‌های مقام معظم رهبری بر چهار اثر همدانی «گلستان یازدهم»، «وقتی مهتاب گم شد»، «آب هرگز نمی‌میرد» و «دختر شینا» انجام شد که این تقریظ ها مسئولیت رزمندگان، نویسندگان، پیشکسوتان و مردم همدان را سنگین‌تر و افتخار آنها را بیشتر کرد.

وی ضمن درخواست از مسئولین و تصمیم‌گیران ارشد استان در راستای بزرگداشت سالروز رونمایی از تقریظ‌های رهبری تاکید کرد: باید مسئولین ارشد استان به شورای فرهنگی عمومی کشور 20 بهمن ماه را به عنوان روز ادبیات دفاع مقدس در تاریخ این کشور ثبت و ماندگار کنند.

بقایی با بیان اینکه استان همدان در مرحله بالندگی، رشد و تعالی است، گفت: استان همدان در هنر انقلاب و بسیج حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که این تنها به کمک هنرمندانی است که در جشنواره «هنر ماندگار» خوش درخشیدند.

وی عنوان کرد: در استان همدان آثاری در راه است که اگر به دست حضرت آقا برسد به طور قطع موج دیگری از افتخارات استان را رقم خواهد زد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در راستای بزرگداشت رویداد بزرگ و کم‌نظیر 20بهمن ماه، جشنواره بزرگ تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی بسیج با عنوان «هنر ماندگار» برگزار شد، افزود: این جشنواره در هفت بخش و در 25 رشته مختلف برگزار شد.

وی با بیان اینکه فراخوان آثار در آذر ماه و و ارسال آثار تا 30 دی ماه ادامه داشت، گفت: طی این مدت یک هزار و 525 اثر در هفت رشته اصلی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

بقایی به برگزاری مسابقه «آب و مهتاب» در همدان اشاره و خاطرنشان کرد: امسال مسابقه‌ای تحت عنوان «آب و مهتاب» که فراخوانی از کتاب‌های «آب هرگز نمی‌میرد» و«وقتی مهتاب گم شد» بود در همدان برگزار شد که 2هزار و 306 نفر در آن شرکت کردند که طی این مراسم از برندگان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/خ

به دبیرخانه جشنواره هنر ماندگار در همدان 1525 اثر  ارسال شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.