سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نگاه دنیا امسال به 22 بهمن متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است/مردم براساس احساس وظیفه به ایران در راهپیمایی شرکت می‌کنند


نایب رئیس فراکسیون امید گفت: مردم براساس احساس تکلیف و علاقه‌ به عظمت جمهوری اسلامی ایران مسلما در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.


محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: مردم براساس احساس وظیفه، تکلیف و علاقه‌ای که به کشور و عظمت جمهوری اسلامی ایران عزیز دارند، مسلما در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال نگاه دنیا نسبت به این روز بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود، تصریح کرد: حضور چشمگیر و گسترده مردم در راهپیمایی بسیار تعیین‌کننده خواهد بود و مسئولان کشور برای پاسداشت این حضور باید کمر همت جوانمردانه برای خدمت به مردم ببندند.

نماینده مردم اردکان اظهار کرد: علی‌رغم تمام اقدامات خوبی که انقلاب اسلامی برای مردم انجام داده و آماده‌سازی زیرساخت‌های اساسی کشور اما اکنون منابع نفتی ما نصف شده و جمعیت 2.5 برابر شده است و مسلما به دلیل برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف سوالات متفاوت و ابهاماتی برای مردم ایجاد شده است.

تابش ادامه داد: مقداری از مشکلات کنونی برگرفته از توطئه‌های بدخواهان این ملت است و آنها نمی‌خواهند ایران به قدرت بلامنازع منطقه و بین‌الملل تبدیل شود البته مقداری از سوالات و ابهامات ایجاد شده برای مردم ناشی از سو تدبیرهاست.

نایب رئیس فراکسیون امید با تاکید براینکه فاصله گرفتن مسئولان از مردم هم در مشکلات ایجاد شده بی‌تاثیر نیست، بیان کرد: متاسفانه جامعه‌ ما طبقاتی شده و مردم احساس می‌کنند فقر در جامعه گسترش یافته و عدالت نیست لذا باید عملکردها را برای مردم توضیح و تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه مقدرات مردم در دست مسئولان بوده و باید هر سه قوه در اقداماتشان تجدیدنظر کنند، اظهار کرد: آنها باید با بررسی‌ها ایراد کارشان را پیدا کنند که چرا در قوه قضاییه 17 میلیون پرونده وجود دارد و قوه مقننه نمی‌تواند نظارت‌های خود را به صورت کامل انجام دهد و قوه مجریه در تامین بودجه جاری کشور گیر کرده است.

نماینده مردم اردکان سه قوه باید با کشف ایرادات و اشتباهات در اقدامات خود تجدیدنظر کنند، تصریح کرد: آنها باید طی یک مانیفست و لیستی مدت زمان حل مشکلات مردم را اعلام و تضمین دهند و در سایه یک برنامه‌ریزی عملیاتی و آسیب‌شناسی علمی اقدام کنند.

تابش تاکید کرد: ما مردم بسیار خوب و موقعیت‌شناسی داریم که مطمئنا در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده‌ای خواهند داشت، اما از این سو هم خواسته‌های بجایی و تکالیفی وجود دارد که متاسفانه خوب برآورده نشده است.

انتهای پیام/

مسئولان برای پاسداشت حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن کمر همت به خدمت ببندند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.