سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

اعزام جمعی از معلولان استان یزد به حرم مطهر رضوی

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد گفت: ۴۴ نفر از بیماران صعب العلاج و معلولان ذهنی و حرکتی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

محمدصالح جوکار سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۴۴ نفر از معلولان ذهنی و حرکتی استان با همکاری خیران در قالب کاروان مهر درخشان رضوی به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مشرف شدند.

جوکار با بیان اینکه این گروه از زائران به مدت ۳ روز در مشهدالرضا (ع) اقامت دارند، افزود: تغذیه و پذیرایی این گروه با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است و یک وعده پذیرایی هم میهمان مهمانسرای حضرت رضا (ع) هستند.

محمد صالح جوکار با اشاره به اینکه هماهنگی و اعزام این گروه از زائران به دلیل مشکلات و معلولیت‌های حرکتی و ذهنی کار سخت و دشواری است، بیان کرد: این زائران هنگامی که در فضای نورانی حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) قرار می‌گیرند صحنه‌های زیبایی به وجود می‌آید چرا که با تمام ناتوانی‌های ذهنی و حرکتی به خوبی نورانیت حرم رضوی را درک می‌کنند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد اعزام زائران معلول و ناتوان جسمی و حرکتی به حرم مطهر امام مهربانی‌ها را یکی از مهم‌ترین و زیباترین کار‌های فرهنگی این نمایندگی خواند و گفت: در ایام الله دهه فجر گروه‌های دیگری از زائران روشندل، قطع نخایی این استان به مشهدالرضا (ع) و حرم مطهر امام مهربانی‌ها مشرف خواهند شد.

انتهای پیام / ا

جمعی از بیماران صعب العلاج استان یزد به حرم رضوی اعزام شدند 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.