سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ایستادگی مردم به پشتوانه اعتقادات موجب حفاظت از انقلاب شد

نایب رئیس شورای عالی استان ها گفت: خون بسیاری از جوانان و نوجوانان برای انقلاب ریخته شده است و ایستادگی مردم به پشتوانه اعتقادات موجب حفاظت از انقلاب شد.

علیرضا احمدی نایب رئیس شورای عالی استان ها در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در پاسخ به علت پویایی مردم در صحنه های مختلف انقلاب اظهار داشت: اعتقادات مردم، رهنمودها و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که همواره موجب خنثی شدن فتنه ها و دسیسه های دشمن شده است از دلایل مهم پویایی مردم در این ۳۹ سالی است که از انقلاب اسلامی می گذرد.

وی ریشه انقلاب را گره خورده با اعتقادات مردم دانست و در ادامه افزود: خون بسیاری از جوانان و نوجوانان برای  انقلاب  ریخته شده است و ایستادگی مردم به پشتوانه اعتقادات موجب حفاظت از انقلاب شد.

احمدی با بیان اینکه انقلاب راحت به دست نیامده تا به راحتی از دست برود، با اشاره به ابعاد مختلف آثار انقلاب بیان کرد: پیشرفت در مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و فناوری از آثار انقلاب است که زحمات بسیاری برای آن کشیده شده است.

نایب رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به دشمنی و عناد کشورهای غربی علیه کشورمان تصریح کرد: با تمام دشمنی ها، دستاوردها و مقالات علمی دانشمندان ایرانی در مجلات معتبر دنیا منتشر شده است همچنین دانشمندان ایرانی در عرصه های مختلف زبانزد عام و خاص هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه از جایگاهی که برایمان تصمیم می گرفتند به جایگاه تصمیم گیرنده رسیده ایم، گفت: شهدای ۸ سال دفاع مقدس و رشادت های آنها، تلاش جوانان در زمینه های علمی و فناوری،شهدای مدافع حرم و تجهیزات دفاعی قوی ایران باعث تحقق این موضوع شده است.

مسئولان باید در راستای تحقق خواسته های مردم تلاش کنند


احمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه کارهایی باید انجام دهیم تا شعارهای انقلاب عینیت بیشتری پیدا کند، بر تاثیرگذار نبودن تبلیغات ضد دینی تاکید کرد و با بیان اینکه صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند، افزود: اگر مسئولان باعث نارضایتی مردم شوند ظلم بزرگی را به انقلاب کرده اند، تکریم مردم و تکریم خواستگاه مردم بسیار مهم است و مسئولان باید در راستای تحقق خواسته های مردم تلاش کنند و ملزم به پاسخگویی و رفع مشکلات مردم باشند.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه برای هرجایگاه و مقامی، خون پاک شهدا ریخته شده گفت: هر فردی که مسئولیتی را می پذیرد باید با تمام توان ادامه دهنده راه و تفکر شهدا باشد و برای بهتر شدن وضعیت جامعه برنامه ریزی و تلاش جهادی کند.

 انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.