سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور؛

مرکز جراحی محدود جمعیت هلال احمر بم راه اندازی می‌شود

در حاشیه سفر رییس جمعیت هلال احمر کشور به استان کرمان با پیگیری و همکاری مسئولین استان و شهرستان بم، مرکز جراحی محدود هلال احمر این شهرستان در اولویت راه اندازی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ در حاشیه سفر علی اصغر پیوندی به کرمان، جلسه‌ای با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور، مکارم رییس دانشگاه علوم پزشکی بم و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در خصوص راه اندازی و تجهیز مرکز جراحی محدود بم برگزار شد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: این جلسه با هدف تسریع در راه اندازی و تجهیز مرکز جراحی محدود بم برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: از سوی دانشگاه علوم پزشکی، پروانه بهره برداری این مرکز جراحی بنام جمعیت هلال احمر صادر می‌شود و همچنین رییس جمعیت در خصوص تجهیز آن از محل اعتبارات سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر قول مساعدت داد.

کلینیک امام رضا بعد از زلزله بم توسط جمعیت هلال احمر ساخته شده است که در حال حاضر در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بم قرار گرفته است، این کلینیک با توجه به دارا بودن اتاق عمل و اعلام نیاز به "کلینیک جراحی محدود" توسط جمعیت هلال احمر و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بم به مرکز جراحی محدود جهت خدمت رسانی بهتر به مردم شهرستان‌های شرق استان مجهز خواهد شد.

انتهای پیام/ح

مرکز جراحی محدود هلال احمردر بم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.