سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نام نویسی رقابت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: چهل و یکمین مرحله شهرستانی رقابت‌های قرآنی سازمان اوقاف در بخش‌های قرائت، حفظ و معارف قرآن کریم، بخش آوا‌ها و نغمات دینی در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: رقابت‌های قرآنی با هدف فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیش از پیش جامعه و بسط فضای معنوی قرآن در جامعه برگزار می‌شود.


وی افزود: نام نویسی در این دوره از رقابت‌ها تنها مختص بزرگسالان خواهر و برادر بین ۱۸ تا ۴۰ سال است و دانش آموزان باید در رقابت‌های دانش آموزی آموزش و پرورش شرکت کنند.


وی افزود: این دوره از رقابت‌ها در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و رشته‌های معارفی (حفظ موضوعی، معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم) و رشته آوا‌ها و نغمات دینی (اذان، تواشیح و ابتهال) برگزار می‌شود.


وی آخرین زمان برای نام نویسی این دوره از رقابت قرآنی را ۲۰ فرودین ماه سال آینده ذکر کرد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: علاقمندان شرکت در این آزمون می‌توانند از طریق سایت www.quraniran.ir اقدام به نام نویسی کنند و منابع مطالعاتی این رشته‌ها نیز در این سایت به طور رایگان قابل دانلود است.


وی تصریح کرد: زمان برگزاری این مرحله از رقابت‌های قرآن کریم از ۲۰ فرودین تا ۲۶ اردیبشهت ماه سال آینده اعلام خواهد شد.


تربیت افزون بر ۵۰ هزار نفر حافظ قرآن، برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های متعدد و محافل قرآنی و وجود صد‌ها مسجد و حسینیه و تکیه، سیستان و بلوچستان را به استان حافظان قرآن تبدیل کرده است.

انتهای پیام/گ

نام نویسی قران در سازمان اوقاف سیستان وبلوچستان

برچسب ها: قرآن ، تفسیرقرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.