سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از 1400 میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق به 70 واحد تولیدی خراسان جنوبی

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت:تاکنون هزار و 421 میلیارد ریال تسهیلات به 70 واحد در قالب طرح رونق پرداخت شده است.

داود شهرکی رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:از ابتدای امسال 287 واحد صنعتی درخواست خود را در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت کرده اند که تاکنون هزار و 421 میلیارد ریال به 70 واحد در قالب طرح رونق پرداخت شده است.

وی افزود:در سال جاری هشت جلسه کارگروه تسهیل به ریاست استاندار خراسان‌جنوبی و 111 جلسه به ریاست معاونان استاندار برگزار شده است.

شهرکی با بیان اینکه در سال گذشته و امسال، حفظ اشتغال و خروج از رکود و مشکل بازار فروش برخی از واحدها مورد توجه قرار گرفته است،گفت:در سال جاری در حوزه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید،طرح‌های روستایی و مناطق محروم،طرح اشتغال فراگیر،طرح‌های مشاغل خانگی و اخیراً طرح کارا در مناطق عشایری و روستایی در نظر گرفته می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به پرداخت تسهیلات مستقیم بانک ها به واحدهای تولیدی افزود:در پرداخت تسهیلات به صورت مستقیم،استان خراسان جنوبی دارای پرداخت 685 میلیارد ریال به 543 واحد تولیدی دارای رتبه 19 در کشور است.

انتهای پیام/غ

بیش از 1400 میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق به 70 واحد تولیدی خراسان جنوبی پرداخت شد

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.