سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان؛

پرداخت ۸۰ میلیار تومان تسهیلات قرض الحسنه

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در ۱۰ ماهه امسال به مددجویان و اقشار نیازمند استان کرمان پرداخت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال توسط کمیته امداد استان کرمان در ۱۰ ماهه امسال پرداخت‌شده است، گفت:پنج هزار و ۳۰۱ طرح اشتغال در ۱۰ ماهه امسال توسط این نهاد در استان کرمان ایجادشده است.

وی از تولید هزار و ۶۰۰ تخته فرش توسط بافندگان فرش تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: ارزش این تعداد فرش تولیدی مددجویان شش میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: یکی از مقوله‌های بسیار مهم در بحث اقتصاد به ویژه اقتصاد خرد موضوع بازاریابی و فروش تولیدات است و کمیته امداد نیز به همین منظور و در جهت اقتصاد مقاومتی تولیدات مددجویان به ویژه فرش‌های تولیدی آن‌ها را بدون واسطه و باقیمت کارشناسی در خارج از استان به فروش می‌رساند.

صادقی در ادامه از ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت خبر داد و اظهار داشت: چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که از خدمات مالی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت قابل‌توجهی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: این نهاد به اقتضای کار و رسالتی که بر عهده دارد در بحث اقتصاد مقاومتی توانمندسازی واقعی خانوار‌های تحت حمایت را در تمام ابعاد زندگی آن‌ها دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات میلیاردی توسط کمیته امداد استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.