سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح آزمایشگاه پزشکی قانونی در بجنورد

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت : مجتمع آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی شهرستان بجنورد به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ بابک سلحشور مدیر کل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی گفت : به مناسبت ایام دهه فجر مجتمع آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی بجنورد با بخش های مختلف معاینات ، آزمایشگاه سم شناسی ، آزمایشگاه آسیب شناسی ، واحد تشریح ، واحد پژوهش و تحقیقات و واحد آموزش به بهره برداری رسید .

وی افزود : مجتمع آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی بجنورد در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و ۹۹۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال ساخته شده است .

سلحشور گفت : تاکنون بسیاری از آزمایش های پزشکی قانونی خراسان شمالی به استان های همجوار همچون خراسان رضوی ارسال می شد که برای صدور رای دادگاه زمان بر بود اما از این پس با سرعت عمل بیشتر آزمایش ها انجام خواهد شد.

وی با بیان این که مجتمع آموزشی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی بجنورد از سال ۸۹ کلنگ زنی شده است ، گفت : دانشجویان رشته های پزشکی ، مامایی ، پرستاری و حقوق می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی گفت : برای تجهیز این مجتمع ۱۰ میلیارد ریال اعتبار استانی کمک خواهد شد.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح های پزشکی قانونی در بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.