سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۶۴ پروژه در بجنورد

همزمان با دهه فجر، آیین افتتاح متمرکز ۱۶۴ پروژه با اعتبار بیش از ۱۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی در آئین افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان بجنورد، اظهارداشت: میانگین سالانه تعداد پروژه های شهرستان بجنورد در دولت تدبیر و امید 14.5  درصد رشد داشته و از تعداد سالانه 378 پروژه دولت سابق به 433 رسیده و متوسط سالانه مبلغ اعتباری نیز از 40 میلیارد و 929میلیون تومان به 114 میلیارد و 54 میلیون تومان افزایش یافته و ۱۵۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: تاکید داریم تا بهره برداری از پروژه ها معطل افتتاح رسمی نباشد و به محض آماده بودن برای بهره برداری سریعا خدمت رسانی به مردم انجام شود و در مناسبت هایی مانند هفته دولت و ایام دهه فجر آمار و ارقام آن به مردم اطلاع رسانی شود.

صالحی ادامه داد: دهه فجر امسال ۸۳۰ پروژه با مجموع هزینه ۴۳۵ میلیارد تومان در خراسان شمالی بهره برداری شد.

وی همچنین خطاب به مدیران حاضر در نشست تاکید کرد: قبل از آغاز دهه فجر به تمامی مدیران تذکر دادیم هیچ کار اداری و خدمت به مردم نباید به بهانه شرکت در برنامه های گرامیداشت دهه فجر تعطیل شود و اگر تیم بازرسی گزارشی از این موضوع داشته باشد قطعا برخوردی قاطع و قانونی خواهیم داشت.

صالحی بیان داشت: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ما هیچ هدفی جز اهداف ترسیم شده امام راحل نداریم و فقط متناسب با زمان و مکان تفاوت در روش های نیل به این اهداف وجود دارد.

صالحی اظهار داشت: مردم ولی نعمت و ارباب رجوع و ما مسئولان خادم آنان هستیم؛ وقت مدیران هم بیت المال و متعلق به مردم است و بنابراین بیان مشکلات و رسیدگی به امور مردم و ارائه راهکارها برای حل آن نباید تنها معطوف به زمان های خاص باشد.

محمود ثمینی سرپرست معاونت سیاسی استانداری و فرماندار بجنورد هم در این مراسم اظهار داشت: دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره برداری از ۱۶۴ پروژه با اعتبار بیش از ۱۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بجنورد هستیم.

وی تصریح کرد: بخشی از پروژه های دیگر نیز آماده بهره برداری هستند ولی با توجه به سفر وزیران حوزه های مربوط به استان در آینده ای نزدیک، افتتاح رسمی این پروژه ها به آن زمان موکول شد.

وی هدف اصلی انقلاب را برطرف کردن محرومیت ها توصیف کرد و افزود: دستور تشکیل جهاد سازندگی، بسیج مستضعفان، سپاه پاسداران و نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل در سال های اول انقلاب با هدف زدودن عقب ماندگی های زمان طاغوت بود.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از پروژه های دهه فجر در بجنورد

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.