سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد چشمگیر ساخت طرح های آموزشی بعد از پیروزی نقلاب

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی فتوسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساخت طرح های آموزشی رشد چشمگیری داشته است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرضا خدادادی در آیین افتتاح دبیرستان زینبیه آموزش و پرورش ناحیه  ۲ مشهد افزود: بیش از ۱۲ هزار پروژه با ۵۳ هزار کلاس درس در سال‌های بعد از انقلاب در سطح استان تاسیس شده است که بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ پروژه دولتی و بیش از ۳ هزار مورد نیز توسط خیرین ساخته و تکمیل شده است.

 
وی گفت:گرچه شرایط و فضای موجود برای ما و همه مردم قابل درک است، اما از مسئولین انتظار تخصیص کامل اعتبارات برای پروژه‌های نیمه تمام استان و همچنین استمرار روند استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و ایزوگام مدارس را داریم.


 محسن روحانی نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد هم در این مراسم گفت:افتتاح این دبیرستان به عنوان نقطه عطف دهه فجر در آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد محسوب می‌شود.

وی بااشاره به اقدام قابل تقدیر وزارت آموزش و پرورش در حذف آزمون‌های خاص مدارس افزود:به واقع اینگونه آزمون‌ها مانعی جدی برای تعلیم و تربیت صحیح و عامل ایجاد استرس در دانش آموزان بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد از فرسودگی ۷۷ بنا‌ی اموزشی در سطح آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد خبر داد و گفت: وجود ۷۷ مدرسه فرسوده در شان شهر حضرت علی بن موسی الرضا و مرکز فرهنگی جهان اسلام و به ویژه در نزدیک‌ترین ناحیه به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و امیدواریم با همت مسئولین هرچه سریع‌تر فرآیند بازسازی این مدارس نیز تکمیل گردد.

 دبیرستان دوره دوم زینبیه در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی مورد بازسازی قرار گرفته است. همچنین سالن ورزشی این مجموعه نیز با تخصیص اعتبار ۵ میلیار د. ریالی در حال تکمیل می‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

بهرهبرداری از دبیرستان زینبیه آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.