سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در ۵ شهر بزرگ مازندران

طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ پلیس در ۵ شهر بزرگ مازندران اجرا شد.

سرهنگ ناصرعلی صفرپور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ پس از اجرای مراحل اولیه به عنوان مرکز پایلوت کشور در استان مازندران اجرا شد.

وی افزود: در حال حاضر ۵ شهر بزرگ استان از جمله ساری، قائم شهر، آمل، بابل و چالوس تحت پوشش این طرح قرار گرفته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به راه اندازی سیستم مانیتورینگ استان و فعال شدن دوربین‌های نظارتی، ترافیکی و پلاک خوان پس از اجرای این طرح، گفت: در طرح تجمیع پلیس ۱۱۰ از ابتدای امسال تاکنون با پایش تصویری انجام شده ۹۱۰ دستگاه خودروی دارای دستور توقیف از مراجع قضائی توسط ماموران متوقف شد که از این تعداد ۳۷ دستگاه خودرو سرقتی بوده است.

سرهنگ صفرپور بهره وری سازمانی، صرفه جویی در هزینه ها، هدایت ستادی و دقت در تصمیم گیری‌های فرماندهی را از دیگر مزایای اجرای این طرح برشمرد.

وی افزود: در ۱۰ ماه گذشته ۷۲۳ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس گرفته شده که از این تعداد ۳۶۵ هزار تماس عملیاتی بوده و ۳۵۷ هزار تماس به منظور دریافت راهنمایی و مشاوره از پلیس بوده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: حضور به موقع پلیس در صحنه، ارتقاء خدمات رسانی پلیس به مردم، افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس و پردازش و پرورش خبر به منظور جلوگیری از سردرگمی مردم را از مهمترین اهداف اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ عنوان کرد.

سرهنگ صفرپور با اشاره به راه اندازی سیستم پیامکی ۱۱۰ برای ثبت انتقادات، پیشنهادات از پلیس افزود: در این مدت ۹ هزار و ۴۸۰ پیامک بمنظور اعلام رضایت مردم از پلیس به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/آ

طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در مازندران اجرا شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.