سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کرمان؛

نقش کلیدی رسانه ها در افزایش احساس امنیت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است گفت : رسانه ها در افزایش احساس امنیت در جامعه نقش کلیدی ومهمی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، كوروش احمديوسف، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت : جامعه امروز تنها از روابط دولت ها و حاکميت ها تأثير نمي پذيرد بلکه افکار عمومی نيز به عنوان يک عامل تأثيرگذار شناخته شده و در برنامه ريزی های هر کشوری منظور می شود.

وی با تاکید بر اینکه آشنایی با فنون مصاحبه و ارتقاء توانمندی تخصصی رسانه ای فرماندهان و مدیران در سطوح راهبردی و عملیاتی ناجا از ضروریات است، اظهار داشت: فرماندهان و مدیران باید دانش رسانه ای خود را همگام با تغییرات نوین و پیچیده اجتماعی به روز کنند.

وی گفت: رسانه‌ها در جوامع امروزی از مهمترين ابزارهای کنترل اجتماعی محسوب شده و با تاثير بر افکار عمومی مي‌توانند به شدت در موضوع ثبات و امنيت اجتماعی دخالت کنند.

احمد يوسفی با اشاره به اينکه رسانه‌ها به عنوان عامل کليدی در تامين و حفظ امنيت اجتماعی نقش بسيار مهمی ايفا می کنند ، افزود : رسانه‌ها هم نقش آموزشی دارند و هم می توانند تاثير معناداری بر تصوير کلی از جرايم در جامعه شکل دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بر بسيج رسانه‌ای در راستای كاهش وقوع جرايم در جامعه تاكيد كرد و گفت: رضايت مندی مردم از اقدامات و عملكرد پليس نشان از همراهی و تلاش اصحاب رسانه در تنوير افكار عمومی دارد.

انتهای پیام/ح

نقش رسانه ها در امنیت جامعه اهمیت دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.