سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت آیت‌الله کلانتری از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی اقشار مختلف مردم را جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی اقشار مختلف مردم را جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در بخشی از پیام عضو مجلس خبرگان رهبری که برای دعوت مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر شده، آمده است: این انقلاب عظیم موجب شد ملت استبداد زده ایران، به هویت اسلامی خود دست یابد و عظمت و شکوه خود را به رخ جهانیان کشد.

در این پیام آمده است: «نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشت انقلاب بی‌بدیلی که نور امید را در دل‌های مسلمانان و مستضعفان جهان روشن کرد و ارز‌ش‌های الهی و تعالیم نورانی اسلام را در جهان کفر زده و دنیای تاریک مادیّت احیا نمود.

غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی در چنین ایامی، با لبیک گفتن به ندای نائب امام زمانشان، عزت و استقلال و اقتدار کشورشان را رقم زدند و استعمارگران و چپاولگران ستمکار را مجبور به هزیمت از این مرز و بوم کردند.

این انقلاب عظیم موجب شد ملت استبداد زده ایران، به هویت اسلامی خود دست یابد و عظمت و شکوه خود را به رخ جهانیان کشد و این واقعیت بزرگ را به جهانیان اعلام کند که می‌توان بدون وابستگی به شرق و غرب نیز در مسیر رشد و بالندگی گام نهاد و علیرغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها، راه سعادت و کمال را پیمود.

ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران، همه آحاد و اقشار جامعه را به شرکت باشکوه در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه دعوت می‌کنم».
انتهای پیام/ر

دعوت نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.