سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ، سرمایه ای برای خوزستان

استاندار خوزستان گفت: با توجه به تخصصی بودن دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر این دانشگاه باید به مرجع علوم دریا تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه امروز در آئین افتتاح پروژه های دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در دانشکده جدید الحداث منابع طبیعی دریا این دانشگاه، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر را سرمایه ای برای استان خوزستان خواند و گفت: با توجه به اینکه این دانشگاه، دانشگاهی تخصصی و کم نظیر در کشور است باید به مرجع تخصصی آموزشی و پژوهشی حوزه دریا تبدیل شود .

وی بر لزوم افزودن بر غنای علمی این دانشگاه تاکید کرد و افزود: ابن دانشگاه با برقراری ارتباط با حوزه های مختلف دریا در کشور می تواند تولید ثروت داشته باشد.

استاندار خوزستان، لازمه رسیدن به این هدف را فراهم سازی شرایط دانست وگفت: کارها از جنبه های مختلف عمرانی با رعایت اولویت در دانشگاه علوم و فنون در حال اجراست و دولت نیز آمادگی هرگونه حمایت و همکاری را با دانشگاه برای توسعه را دارد.

شریعتی، ملی بودن بودجه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر را مهمترین مانع برای کمک به این واحد دانشگاهی اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه بودجه دانشگاه ملی است امکان کمک کمتری به این دانشگاه وجود دارد .

انتهای پیام/د

افتتاح پروژه های دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
saman
۲۲:۵۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
از طرف دانشجویان این دانشگاه از آقای استاندار بپرسید برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه چه فکری کرده اید؟ ایا شغلی هست یا باز هم مثل بقیه رشته دانشگاه ها سر کاری؟! فقط اتلاف عمر و پول...