سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: این بهترین پیش‌بازی برای شروع لیگ قهرمانان بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قدم بزرگی برای قهرمانی در این فصل برداشتیم و در بازی‌های بعدی هم به دنبال همین شیوه هستیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از  باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از نحوه بازی و کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستم. ما احترام زیادی به صنعت نفت می‌گذاریم. پارسال به این تیم باختیم و امسال هم در جام حذفی ما را شکست دادند. صنعت نفت تیمی است که سخت می‌بازد. به خاطر این برد یک تبریک ویژه به هواداران‌مان می‌گویم. این بهترین پیش‌بازی برای شروع لیگ قهرمانان بود و یک تبریک خاص هم به بازیکنانم به خاطر بازی خوب‌شان و این پیروزی می‌گویم.ما قدم بزرگی برای قهرمانی در این فصل برداشتیم و در بازی‌های بعدی هم به دنبال همین شیوه هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به فشرده بودن بازی‌های صنعت نفت پیش‌بینی این بازی راحت را کرده بود یا خیر، گفت: دوباره می‌گویم که ما به صنعت نفت احترام گذاشتیم. نمی‌خواهم بگویم آنها بد بازی کردند بلکه ما خوب بازی کردیم. ما در تهران هم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم. در جام حذفی هم همین طور اما آنها شانس‌شان در ضربات پنالتی بیشتر از ما بود.

برانکو در ادامه تصریح کرد: از این به بعد برنامه کاری ما بسیار فشرده خواهد بود. مانند گذشته که هر چهار روز یک بار مسابقه می‌دادیم. ما نیمکت خیلی خوبی داریم. از بازگشت کامیابی‌نیا خوشحالیم چرا که تک تک بازیکنان برای ما بسیار ارزشمندند.

ایوانکوویچ در مورد شناختش از صنعت نفت آبادان هم گفت: ما هر تیمی را آنالیز می‌کنیم و این مختص به صنعت نفت آبادان نیست. بازی‌های قبلی این تیم را نگاه کردیم اما پرسپولیس فقط به دنبال تغییر در فلسفه خودش است. ما بعد از هر بازی نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان‌مان نشان می‌دهیم اما در نهایت این بازیکنان هستند که نتایج را در زمین رقم می‌زنند. با توجه به اینکه پرسپولیس قهرمان ایران است، فرقی ندارد که ما در خانه بازی می‌کنیم یا بیرون. هرگز خودمان را با حریف تطبیق نخواهیم داد اما به هر حریفی احترام می‌گذاریم.

برانکو درباره بازی نکردن مسلمان نیز گفت: من تصمیم گرفتم که این بازیکنان را اضافه کنم. سیامک نعمتی را هم داریم که بازی‌های خوبی برای ما انجام داده است. ما برای انتخاب بازیکن گزینه‌های زیادی داریم.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو بعد از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.