سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور فرمانده انتظامی استان؛

کلانتری 36شهرجوپارکلنگ زنی شد

فرمانده انتظامی استان در مراسم کلنگ زنی ساختمان کلانتری ۳۶ شهر جوپارگفت: موضوع امنیت نیاز همگانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه موضوع امنیت بر هیچ کس پوشیده نیست گفت: موضوع امنیت نیاز همگانی است.

وی با اشاره به اینکه امنیت و سلامتی دو نعمتی هستند که تا زمانی که خلا آن‌ها احساس نشود کسی قدر آن‌ها را نمیداند افزود: نیروی انتظامی در حوزه امنیت تلاش میکند که به عنوان حافظ امنیت بتواند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد، اما در این بین افرادی نیز حضور دارند که با هوشمندی مناسب و با هدف گذاری بجا یک خدمت معنوی و ماندگار را در حوزه خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت ارائه می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مردم یک جامعه به عنوان بزرگترین سرمایه محسوب میشوند افزود: هیچ ثوابی بالاتر از اینکه فردی بتواند با اقدامات خود جان این سرمایه‌ها را برای جامعه اسلامی حفظ کند وجود ندارد.

سردار بنی اسدی فر در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان اولین استانی است که در آن وقف در حوزه امنیت کلید خورده است گفت: وقف در حوزه ساخت مدارس، مساجد، بیمارستان و... بسیار مفید است، اما تا زمانی که امنیت نباشد استفاده از این مکان‌ها نیز غیر ممکن خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه همه میتوانند با هر سرمایه‌ای که دارند در زمینه خدمت به عامه مردم شرکت کنند گفت: آرزومندیم که فرهنگ خیر بودن در زمینه امنیت بیشتر در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ح

کلنگ زنی کلانتری 36جوپار کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.