سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کم‌کاری اورژانس در کمک رسانی به فرمانده آتش‌نشانی تکذیب شد + فیلم

رئیس اورژانس تهران با تکذیب کم کاری تکنسین‌های این سازمان در محل حادثه ساختمان وزارت نیرو، بیان کرد: اورژانس به محض اطلاع به مصدوم امدادرسانی کرده است.

صابریان رئیس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی براینکه به دلیل خروج نیروهای اورژانس از محل حادثه ساختمان وزارت نیرو یکی از فرماندهان آتش‌نشانی دچار دودگرفتگی می‌شود، گفت: آمبولانس‌های اورژانس تهران در محل حادثه حضور داشتند، اما به دلیل پیش‌بینی‌های مدیریت بحران و آتش‌نشانی در ساعاتی به اورژانس اجازه داده نشد در محل حادثه مستقر باشد به همین دلیل آمبولانس‌های اورژانس در ابتدا و انتهای کوچه مستقر شدند.

وی یادآور شد: از ابتدای حادثه آتش سوزی وزارت نیرو تا کنون 4 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه ماشین فرماندهی در صحنه حضور داشته است.

وی افزود: به محض اینکه حادثه‌ای مبنی بر دود گرفتگی یکی از فرماندهان آتش‌نشانی به اورژانس اعلام شد فرمانده اورژانس سریعا نیروهای امدادی را به محل اعزام کردند. به دلیل اینکه ازدحام جمعیت در محل حادثه بسیار زیاد بود تکنسین‌ها فوری و حضوری بر بالین مصدوم حاضر شدند که زمان اعلام  حضور تکنسین‌های اورژانس بر بالین مصدوم بیش از سه دقیقه به طول نینجامید.

وی یادآور شد: امدادرسانان سریعا بر بالین مصدوم حاضر شدند و خدمات اولیه را ارائه کردند.

همچنین واحد کیانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران در یک گفتگوی تصویری ضمن تشکر و قدردانی از خدمات اورژانس کشوری در حادثه آتش‌سوزی وزارت نیرو گفت:از پرسنل محترم اورژانس تهران تشکر می‌کنم که در تمامی حوادث، حریق‌ها و اتفاقاتی که در شهر بزرگ تهران اتفاق می‌افتد در کنار ما هستند و جز اولین سازمان‌هایی هستند که در همه حوادث به ما کمک می‌کنند و ما تعامل خوبی با آنها داریم حتی بچه‌های اورژانس اکثرا در ایستگاه‌های ما مستقر هستند و هم به ما و هم به مردم خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهند.

 

 

گفتنی است؛ بیش از این خبری در رسانه‌ها  منتشر شده بود مبنی بر اینکه نیروهای اورژانس با بی توجهی به مصدومیت یکی از  نیروهای آتش نشانی حاضر در حادثه آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو، 20 دقیقه پس از مصدومیت وی به محل حادثه رسیدند.

انتهای پیام/

حادثه آتش سوزی در ساختمان وزارت نیرو

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
باتشکر از سایت ومطالب عالی