سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۶۰ کیلوگرم تریاک

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب، سوداگران مرگ در انتقال ۱۶۰ کیلوگرم تریاک ناکام ماندند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب با انجام کار‌های اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه‌های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و عملیاتی در محور بندرعباس - داراب اقدام به شناسایی ۲ خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر و اسکورت محموله کرده و با تعقیب و مراقبت، اجرای کمین و استفاده از علائم هشداری به خودرو‌ها ایست داده می‌شود که رانندگان به ایست ماموران توجهی نکرده و اقدام به فرار می‌کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در نهایت هر ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ با شلیک ماموران متوقف و راننده و سرنشینان خودرو‌ها با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با به جا گذاشتن خودرو‌ها اقدام به فرار کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: در بازرسی از خودرو‌ها ۱۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

سردار گودرزی ادامه داد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: پلیس همواره برای حفظ سلامت جامعه قدم بر می‌دارد و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در داراب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.