سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دکتر پیوندی در کرمان؛

وضعیت انبارولجستیک هلال احمر کرمان قابل قبول است

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: خوشبختانه هلال احمر استان کرمان دربحث انبار اقلام امدادی ولجستیک وضعیت خوبی داشته واز نظرما این وضعیت قابل قبول است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور  در کرمان با اشاره به زمان بربودن جمع بندی زلزله ها گفت: بزودی مسائل و مشکلات مردم زلزله زده برطرف  و دغدغه مردم کاهش می‌یابد.

وی افزود: دولت در حال تلاش برای اسکان موقت، اضطراری و نیز اسکان دائم زلزله زدگان کشور است و جمعیت هلال احمر نیز حمایت خود را از مردم زلزله زده دریغ نمی‌کند.

پیوندی تصریح کرد: با توجه به حادثه خیز بودن این استان نیاز به پشتیبانی بیشتری وجود دارد تا در صورت بروز هر حادثه ای  بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشوراظهار کرد: این نهاد وظیفه خود برای اسکان اضطراری و توزیع اقلام ضروری بین مردم زلزله زده شهرستان‌های کوهبنان و راور انجام داده است.

وی هدف از سفر خود به کرمان در دهه فجر را سرکشی به مناطق زلزله زده، افتتاح پروژه‌ها و بازدید از مراکز پشتیبانی و لجستیک جنوب شرق کشور در استان کرمان ذکر کرد.

همزمان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در کرمان مرکز جراحی دندانپزشکی تحت بیهوشی درمانگاه جمعیت هلال احمر استان کرمان  نیز به بهره برداری رسید.

این مرکز جنب مرکز توانبخشی هلال احمر کرمان واقعشده است، همچنین ساختمان جدید مرکز کنترل و هماهنگی (eoc) استان در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جنوب شرق کشور نیز بصورت رسمی به بهره برداری رسید.

مرکز جراحی و دندانپزشکی تحت بیهوشی با اعتبار استانی ۹۱۵ میلیون تومان و راه اندازی ساختمان جدید EOC کرمان با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و کشوری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای گل گهر، کیلومتر ۴۵ جاده سیرجان به شیراز و افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای پل بهادر آباد، واقع در ۲۵ کیلومتری شهرستان رودبار از دیگر پروژه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان است که همزمان با سفر دکتر پیوندی انجام خواهد شد.

بازدید از مناطق زلزله زده کوهبنان از برنامه‌های دیگر رئیس جمعیت هلال احمر کشور و رئیس سازمان امداد و نجات در این سفر است.
انتهای پیام/ح

اعلام رضایت رئیس جمعیت هلال احمر کشور از امکانات امدادی کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.