سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

دکتر علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد

در آخرین نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، علی بهادر به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در نشست روز گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی، روسای ۹ دانشگاه کشور انتخاب شدند.

دکتر علی بهادر که سیزدهم آبان سال جاری با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شده بود، در نشست روز گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی، به همراه روسای هشت دانشگاه دیگر، به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب شد.

دکتر علی بهادر، در سال ۶۱، در مقطع دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شد.

او تحصیلات خود را در مقطع تخصصی جراحی عمومی، در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داده و سال ۶۶ موفق به پایان این دوره شد.

کارنامه علمی دکتر بهادر با تحصیل در دکترای جراحی اطفال در سال ۷۴ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و انگلستان ادامه یافت و همچنین دوره فلوشیپ پیونداعضاء را در سال ۷۷ گذراند.

اما سوابق علمی دکتر بهادر به خدمات اجرایی نیز گره خورد و در سال ۱۳۶۷، مسوولیت ریاست بیمارستان شهید مطهری جهرم به وی سپرده شد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان کهگیلویه بویراحمد در سال‌های ۶۸ و ۶۹، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۷۶ تا ۷۹، ریاست هیأت مدیره نظام پزشکی شیراز و رئیس شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی فارس در سال‌های ۸۴ تا ۸۸، دیگر مسوولیت‌های وی در سال‌های گذشته بوده است.

دکتر بهادر در سال‌های ۸۴ تا ۹۵ نیز عضویت هیات مدیره سازمان نظام پزشکی فارس را بر عهده داشت.

وی همچنین طی سال‌های ۹۲ تا ۹۶، بار دیگر مسوولیت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بر عهده گرفت.

اما با توجه به جایگاه علمی دکتر بهادر، علاوه بر کسب مقام استادی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ریاست بخش جراحی کودکان نیز از سال ۸۶ تاکنون به وی سپرده شده است.

عضویت در بورد جراحی کودکان ایران از سال ۸۶ تا کنون، مدیرگروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سال ۹۰ تاکنون و نمایندگی کشور ایران در انجمن پیوند اعضای خاورمیانه از سال ۹۵ تاکنون، از سوابق دیگر علمی و اجرایی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
واقعا دکتر خوب ودلسوزی هستن انشالله همیشه تندرست باشن خیلی به بچه م کمک کردن