سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در جمع خبرنگاران خبر داد

امکان بازگشت ساکنان به منازل بعد از 24 ساعت/ بهره‌برداری مجدد از ساختمان وزارت نیرو امکان‌پذیر نیست‌

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:سازه‌ باید‌ ظرف مدت 24 ساعت‌ توسط کارشناسان‌ و مهندسان  بررسی شود‌ و بعد از آن ساکنان می‌توانند به منازلشان‌ بازگردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بعد از جلسه‌ای که با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازه‌ باید‌ ظرف مدت 24 ساعت‌ توسط کارشناسان‌ و مهندسان  بررسی شود‌ و ایمنی ساختمان مورد بررسی قرار گیرد.

 وی در ادامه افزود: اگر ظرف 24 ساعت ایمنی ساختمان تأیید شود ساکنان می‌توانند به منازلشان‌ برگردند.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان کرد: تا اطلاع ثانوی امکان بهره‌برداری مجدد از ساختمان وزارت نیرو امکان‌پذیر نیست‌، همچنین نیروهای اورژانس نیز تا پایان عملیات در محل حضور خواهند داشت و نیروهای پلیس نیز در محل حضور دارند.

 ملکی  گفت: پیش از وقوع حادثه‌ 3 بار اخطاریه‌ برای این ساختمان صادر شده بود اما باید بررسی کرد و دید آیا اقدام به رفع نقص کرده بودند یا خیر اما سیستم‌های اعلام حریق‌ به صورت اتوماتیک‌ فعال شده بود.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: هیچ منعی برای وصل انشعابات‌ این ساختمان وجود ندارد و فقط نمی‌توان از آن بهره‌برداری کرد.

 ملکی در پایان گفت: عملیات‌ لکه‌گیری همچنان ادامه دارد و نیروها نیز در محل مستقر هستند.

 انتهای پیام/

 صحبت های سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در محل حادثه ساختمان وزارت نیرو در تاریخ 18 بهمن ماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.