سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار امام جمعه و مدیرکل بنیاد شهید ایلام با خانواده شهدا

نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرکل بنیاد شهید ایلام در هفتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر از خانواده‌های معظم شهدای این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام' حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نقی لطفی امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در ایلام ؛ در اين ديدار به جايگاه مؤثر خانواده شهدا در ميان مردم و مسئولين اشاره‌کرده و آرامش و آسايش کنونی در کشور را مرهون جان‌فشانی و رشادت جوانان غيور در پيروزی انقلاب اسلامی و نيز هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

 امام‌جمعه ایلام ضمن تکريم و تجليل از مقام شامخ و والای شهدا گفت: شهدا در تمامی اعمال نيک ما شریک‌اند و ما هر چه داريم به برکت خون شهداست که درخت تنومند انقلاب و نظام را آبياری کردند و همه ما مديون خون شهدا هستيم.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  نیز ضمن تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهدا از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به این مسیر هویت‌بخش هدایت کرد.


وی افزود: خانواده‌های شهدا در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهدا در کشور مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.


مدیرکل بنیاد شهید ایلام بیان کرد: تکریم و احترام به خانواده شهدا  وظیفه مهم مسئولان اجرایی کشور و استان است و فرهنگ شهادت نیز موجب بیداری ملت‌های اسلامی در سراسر دنیا شده است.

 

انتهای پیام/ع

دیدار مسئولین استان ایلام با خانواده شهدا

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.