سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین از اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان هدف از اجرای این طرح را کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال بیان کرد.

پرزحمت گفت: پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار لبنیات و شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج، میادین میوه وتره باردر اولویت کالایی برای نظارت قرار دارند.

وی اضافه کرد: نظارت در بخش خدماتی شامل شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحد‌های اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.

وی افزود: در طرح نوروزی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات در اتوبوس‌های ویژه براساس ضوابط و مقررات، نظارت بر نحوه ارائه خدمات پارکینگ ها، توقف‌گاه ها، خشکشویی و قالیشویی، استقرار تیم‌های بازرسی در قالب تیم‌های سیار و ثابت در مراکز عمده عرضه کالا و میادین میوه و تره بار، پایانه‌های مسافربری بین شهری، و نیز نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و سطح شهر در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گفته وی، طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز تا ۳۱ فروردین سال ۹۷ ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت تاکید کرد: ستاد خبری سازمان با شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر پیشنهاد وانتقاد و شکایت مردمی است.

انتها پیام/

بر بازار کالای قزوین نظارت می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.