سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران مطرح کرد:

انرژی‌های نو و تجدید پذیر در تهران توسعه یابد/ افتتاح سامانه ارائه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱

صبوری گفت: با توسعه انرژی‌های نو و تجدید پذیر، شیوه خدمات‌رسانی و پدافند غیرعامل در تهران به خوبی رعایت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت دهه مبارک فجر، سامانه ارائه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ و طرح های شاخص عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار و پانصد میلیارد ریال با حضور حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، استاندار تهران مقیمی و فرهادی فرماندار شهر تهران، صبوری مدیر عامل شرکت برق ، معاونین و مدیران حوزه ستادی و مناطقه ۲۲ گانه شرکت، به بهره برداری خواهد رسید .

صبوری مدیرعامل شرکت برق در خصوص سامانه ۱۵۲۱ اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه ارائه کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به ۴ میلیون و پانصد هزار مشترک و به وسعت شهر تهران از ابتدای سال ۹۷ بصورت غیرحضوری خواهد بود.

وی در ادامه افزود: سامانه مانیتورینگ قرائت از راه دور و انتقال بهنگام پارامترهای الکتریکی کنتورهای منصوبه بر روی فيدرهای ۲۰ کیلوولت پستهای فوق توزیع (۱۳۰۰ دستگاه فیدر ۲۰ کیلو ولت ) و راه اندازی مرکز کنترل دوم شبکه ۲۰ کیلوولت امور دیسپاچینگ شمال شرق، از جمله طرح هایی هستند که در این مراسم به بهره برداری خواهند رسید .

صبوری تصریح کرد: از دیگر طرح های شاخص قابل بهره برداری می توان به توسعه و بهینه سازی پست فشار متوسط و شبکه توزیع، راه اندازی و بهره برداری از ۲۲۰ دستگاه پست اتوماسیون، توسعه و نوسازی تجهیزات عیب یابی کابل شبکه های فشار متوسط و ضعیف، توسعه و نوسازی خودروهای مانور ۲۰ کیلوولت، احداث و بهینه سازی ۴۴ کیلومتر خط شبکه فشار متوسط و ۵۲۸ کیلومتر خط شبکه فشار ضعیف و ۱۶۵ دستگاه پست فشار متوسط، خرید، نصب، راه اندازی پنج دستگاه تجهیزات عیب یابی کابل شبکه های فشار ضعیف و دو دستگاه فشار متوسط، تحویل و تجهیز سه دستگاه ون، خرید و تجهیز ۲۴ دستگاه خودروهای مانور ۲۰ کیلوولت است.

صبوری گفت: احداث وتوسعه شبکه برای پاسخگویی به مشترکین جدید، طرح های بهینه سازی بخشی از شبکه برای ارائه خدمات پایدار با توجه به فرسوده بودن ۴۰ درصد شبکه توزیع نیز به بهره برداری می رسد و هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه را پیگیری می کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق با بیان اینکه تدابیر ویژه ای برای تامین برق مستمر متقاضیان جدید برق اتخاذ می شود، افزود: در این ایام ۸ پروژه شاخص در صنعت برق با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح می شود، همچنین با بهره برداری از سامانه ۱۵۲۱ در شرق و غرب تهران از تردد ۴۰۰ هزار مراجعه حضوری به مناطق ۲۲ گانه جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست این شرکت در کشور، در حوزه کاهش تلفات گفت: پیک تابستان امسال ۴۷۰۰ مگاوات با ۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته بود و با همین روند در سال آتی به ۵۰۰۰ مگاوات می رسد، بنابراین متعهد شدیم پیک شهر تهران حداکثر تا ۴۵۰۰ مگاوات در تابستان ۹۷ باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن درخواست از استاندار برای تغییر ساعت کار در تهران گفت: مصرف برق تهران 25 درصد توسط دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود، بنابراین دستگاه‌های دولتی در کاهش مصرف پیشقدم شوند تا بتوانیم برق تهران را تأمین کنیم.

صبوری در خاتمه یادآور شد: در استان تهران نیازمند این هستیم که انرژی‌های نو و تجدیدپذیر را توسعه دهیم، چرا که با توسعه این انرژی‌ها شیوه خدمات‌رسانی و پدافند غیرعامل به خوبی رعایت خواهد شد. انرژی‌های تجدیدپذیر می‌تواند به پایداری خدمات و پدافند غیرعامل کمک کند.

انتهای پیام/

 ارائه خدمات غیرحضوری با سامانه ۱۵۲۱

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق ، انرژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.