سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم شب خاطره شهید مدافع حرم علی‌محمد قربانی در اهواز

مراسم شب خاطره به یاد شهید مدافع حرم سردار علی‌محمد قربانی، چهارشنبه 18 بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد طالب‌زاده اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم شب خاطره شهید مدافع حرم سردار علی‌محمد قربانی، چهارشنبه 18 بهمن‌ماه در اهواز با روایتگری هم‌رزمان شهید و با اجرای گروه سرود بچه‌های مسجد انجام می‌پذیرد.

گفتنی است؛ شهید علی‌محمد قربانی در سال 1345 در روستای به نوار ناظر از توابع شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان متولد و با ورود به سن نوجوانی و اوج مبارزات مردمی علیه رژیم طاغوت مجاهد راه امام راحل در مسیر سخت و ماندگار مبارزه شد.

شهید علی‌محمد قربانی از زمان تشکیل گردان میثم تا تشکیل گردان حمزه اندیمشک، به‌عنوان فرمانده در تمام پدافندی‌ها حماسه‌آفرینی کرد و پس از اتمام جنگ تحمیلی در عرصه ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی و ورزش همگانی اندیمشک و استان خوزستان حضور یافت و از پست و زندگی و مال دنیا دوری کرد و سرانجام در بهمن‌ماه 1394 فاتح نبل و الزهرا به آرزوی خود رسید و درراه اهل‌بیت (ع) و دفاع از حرمین شریفه به مقام والای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/م

شب خاطره شهید مدافع حرم علی‌محمد قربانی در اهواز برگزار می‌شود

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.