سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی یک واحد مرکز سلامت شهری در اهر

مرکز سلامت منطقه چلب وردی اهر امروز کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر؛ کلنگ مرکز سلامت منطقه چلب وردی اهر در یک قطعه زمین وقفی با حضور مسئولین شهرستانی به زمین زده شد.

امام جمعه شهرستان اهر در مراسم کلنگ زنی این مرکز سلامت گفت: وقف به منزله صدقه جاریه است که ثواب آن پس از سال ها متوجه واقف و خانواده آن خواهد بود.

آیت الله حاجی زاده با اشاره به موقعیت این منطقه و نیاز آن به احداث چنین مرکز سلامت، افزود : با این کار از زحماتی که به مردم منطقه در دریافت خدمات بهداشتی در سایر مراکز وارد می شد کاسته خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر نیز در این مراسم گفت: منطقه چلب وردی، یکی از پر جمعیت ترین مناطق شهری اهر بوده که بیش از هشت هزار نفر جمعیت داشته واحداث مرکز سلامت شهری در این منطقه یکی از نیاز های اصلی در حوزه سلامت بوده است.

دکتر نیر پور افزود: این مرکز در زمینی به مساحت نزدیک به 800 متر مربع در 550 متر زیر بنا با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار در بازه زمانی یک ساله به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از ایجاد اشتغال برای 11 نفر در این مرکز سلامت شهری نیز خبر داد و گفت: با اتمام ساخت این مرکز، یک نفر پزشک، پرستار، ماما، بهداشت محیط، خدمه و ... به کار گیری خواهد شد.

شایان ذکر است: زمین این مرکز سلامت از طرف خانواده عباسزاده اهداء شده است.

 

انتهای پیام/ش

ایجاد اشتغال برای 11 نفر درمرکز سلامت شهری اهر

برچسب ها: اشتغال ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.