سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۸۴ طرح خودکفایی کمیته امداد

در ششمین روز از دهه مبارک فجر به نمایندگی از ۸۴ طرح خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر استان یک طرح در یاسوج به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اعتبار پرداختی برای اجرای این طرح‌ها را ۱۸ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال از محل منابع صندوق امداد ولایت و همچنین منابع بانکی بیان کرد و گفت: این طرح‌ها برای مددجویان و یا فرزندان آنان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی،دامداری،باغی،فعالیت‌های صنفی،صنعتی،خدماتی و صنایع دستی اجرا شده است.

فرید محبی متوسط اشتغال هر طرح را بین ۲ تا ۳ نفر برشمرد و هدف از اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان و خروج آن‌ها از چرخه حمایت عنوان کرد و گفت: امسال در حوزه اشتغال و خودکفایی ۴۶۰ میلیارد ریال از محل منابع بانکی، حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برای اجرای ۲ هزار و ۸۵۵ طرح در سراسر استان به مددجویان پرداخت شده است.

سرپرست فرمانداری بویراحمد هم گفت: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح‌های خودکفایی و اشتغال به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در این شهرستان پرداخت شد.

کناری سرانه پرداخت این تسهیلات به هر طرح را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح‌ها برای ۱۰۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

وی از آمادگی کمیته امداد برای حمایت از مجریان طرح خبر داد و گفت: افرادی که از طرح‌ها ناراضی بوده و یا با مشکل مواجه شده اند کمیته امداد این آمادگی را دارد برای فعال کردن و یا توسعه این طرح‌ها به مددجویان متقاضی تسهیلات پرداخت کند.

انتهای پیام/د

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.