سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوضاع بحرانی بیمارستان‌های غزه

مقامات سازمان ملل و باریکه غزه از نیاز به منابع مالی برای تأمین آب و خدمات درمانی در غزه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، مقامات سازمان ملل و باریکه غزه از نیاز به منابع مالی برای تأمین آب و خدمات درمانی در غزه خبر دادند.

یکی از مقام‌های سازمان ملل متحد با بیان اینکه اوضاع غزه بسیار شکننده است، گفت: ما پیامد‌های بسیار وخیمی برای دو میلیون فلسطینی که نیمی از آن‌ها کودک هستند، پیش بینی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در چنین وضعی ما به شش و نیم میلیون دلار پول برای سوخت مورد استفاده در تأمین آب و تأسیسات بهداشتی نیاز داریم. این‌ها خدمات ضروری هستند.
این مقام سازمان ملل هشدار داد باید از فاجعه‌ای انسانی در غزه جلوگیری کرد.

یک پزشک فلسطینی در بیمارستانی در غزه گفت: ما به خاطر بحران به وجود آمده، برخی اوقات مجبور می‌شویم که دو بیمار را بر روی یک تخت قرار بدهیم. نمی‌شود به خاطر بحران، ارائه خدمات را به طور کامل قطع کرد بلکه ما مجبور شده ایم که خدمات خود را کاهش دهیم. بخش مراقبت‌های ویژه ما با مشکل مواجه شده است و ما این بخش را بسته ایم و آن را در یک بخش دیگر ادغام کرده ایم. همچنین کار بخش اکسیژن نیز متوقف شده است. ما با چهل درصد از توانایی‌های عادی بیمارستان کار می‌کنیم.

مادر یک کودک بیمار که در این بیمارستان بستری شده بود گفت: پزشک چند لحظه پیش بیمار ما را معاینه کرد و دستوری صادر کرد، اما پرستار می‌گوید که به علت نبود برق ما نمی‌توانیم کاری برای بیمار کنیم.

انتهای پیام/

نیاز به منابع مالی برای تامین آب و خدمات درمانی در غزه

برچسب ها: فلسطین ، سازمان ملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.