سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز چهارم جشنواره فجر شیراز و‌ حاشیه هایش

جشنواره فیلم فجر شیراز در روز چهارم با استقبال مخاطبان روبرو شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در روز چهارم هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز نمایش فیلم‌های بمب، یک عاشقانه ساده و مصادره در تالار حافظ با سیل تماشاگران روبرو شد.

فیلم بمب که در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر شیراز هم استقبال تماشاگران را بهمراه داشت در روز چهارم با تمام نقطه ضعف هایش لحظات خوشی را برای علاقمندان به هنر هفتم در پی داشت.

اما فیلم مصادره به کارگردانی مهران احمدی که این روز‌ها حواشی بسیاری را حتی در تهران داشته، تماشاگران شیرازی را به وجد آورد.

اما حاشیه‌های جشنواره فیلم فجر تنها به این موضوع محدود نمی‌شود چرا که در روز‌های برگزاری جشنواره فروش بلیط‌ها و در اختیار گذاشتن آن‌ها میان ارگان‌ها نیز ضابطه‌مند نبوده و شاهد هستیم که افراد بسیاری همچون خبرنگار و یا اصحاب رسانه در سالن حضور پیدا می‌کنند و نتیجه آن نبود صندلی و جایگاه مناسب برای این قشر بوده و برخورد نامناسب افراد برگزار کننده نیز، موضوع را بغرنج‌تر می‌کند.

البته از هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز بیش از این نباید توقع داشت وقتی حمایت مالی بخش دولتی، شامل مهمترین رویداد سینمایی کشور نمی‌شود و به گفته عدالت پور دبیر جشنواره امسال بخش خصوصی آن را برگزار می‌کند و برای هر سانس اضافه فیلم‌ها ۱۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود و هزینه‌ها باید به هر طریقی جبران شود.

حال بگذریم که در طول این سال ها از برگزاری جشنواره فیلم فجر، نظام قیمت گذاری بلیط به شکل مناسبی نبوده و اصل و اساس برگزاری بهار سینمای ایران باید به گونه‌ای باشد که تمام قشر‌های جامعه از این جشنواره بهره‌مند باشند و قیمت‌ها مناسب با شرایط و وضعیت اقتصادی مردم و سالن‌های سینما در استان‌ها قیمت گذاری شوند.

هفدهمین جشنواره فیلم فجر در شیراز کم کم به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تماشاگران سینمای ایران امیدوارند در سال ۹۷، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر هنر هفتم در سطح ملی و بین المللی باشند.

انتهای پیام/ن

جشنواره فیلم فجر در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.